امام‌جمعه مرودشت گفت: از داوطلبان انتخابات تقاضا دارم که اخلاق انتخاباتی را رعایت و از زدن هرگونه توهین و تهمت به اشخاص دوری کنند و اخلاق اسلامی را فدای انتخابات نکنند.
کد خبر: ۹۶۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ 31 May 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: حجت‌الاسلام مهدی آقایی افزود: دشمنان نظام و انقلاب با تبلیغات فریبنده به دنبال دلسرد کردن مردم از صندوق‌های رای هستند ولی غافل از اینکه به فضل الهی، مکر و حیله دشمنان به خودشان بازخواهد گشت.
وی تصریح کرد: همان‌طور که ملت ایران اسلامی در مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی با شکوه وعظمت وصف ناشدنی به میدان آمدند، در روز ۲۸ خردادماه با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای پاسخ محکمی به یاوه‌گویان خواهند داد.
امام‌جمعه مرودشت گفت:‌ برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب افراد شایسته، مسیر تغییر مثبت و سازنده برای کشور را هموار می‌کند اما دشمنان همچون گذشته در تلاش هستند تا با تبلیغات رسانه‌ای، مقدمات تضعیف نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را فراهم کنند.
آقایی افزود: انتخابات و تعیین سرنوشت کشور توسط مردم یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است و شرکت حداکثری مردم سبب مشروعیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی، حفظ اقتدار و امنیت درونی کشور در برابر توطئه دشمنان می‌شود.
امام‌جمعه مرودشت ادامه داد: امروز بیش از هر زمانی نیازمند یک دولت انقلابی به لحاظ ساختاری، چابک و جوان، جهادی واهل تکیه به جوانان نخبه هستیم که با اعتماد به نخبگان و جوانان شاهد پیشرفت هرچه بیشتر در امورات وجبران عقب‌ماندگی‌ها باشیم.
آقایی در ادامه با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:‌ نامزدهای این انتخابات نیز ضمن معرفی خودشان به جامعه به شور انتخابات خواهند افزود.
وی گفت:‌ از داوطلبان انتخابات تقاضا دارم که اخلاق انتخاباتی را رعایت و از زدن هرگونه توهین و تهمت به اشخاص دوری کنند و اخلاق اسلامی را فدای انتخابات نکنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.
شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار